Shipping & Returns

Livrarea si/sau returnarea produselor

Despre livrare

Produsele din acest magazin se pot livra astfel:

"Store pick-up. Walk-in" - adica va prezentati personal pentru ridicare de la punctul nostru de lucru din Bucuresti, Sos. Viilor nr. 14, dar numai cu programare telefonica, pentru programul de lucru: luni-vineri 9-17, sambata 10-14.

Pentru Bucuresti livrarea se face gratuit prin personalul firmei noastre, direct la adresa de livrare pe care ati indicat-o atunci cand ati completat formularul de membru. Intotdeauna veti fi contactat telefonic inainte pentru detalii.

Pentru restul tarii livrarea se face prin curier rapid door-to-door, in timpul programului de lucru al firmei de curierat (de obicei luni-vineri 9-17).

Toate produsele care apar in magazinul nostru virtual se afla pe stoc, deci obiectele comandate vor fi livrate in urmatoarea zi lucratoare dupa ziua comenzii sau in maxim doua zile lucratoare de la comanda daca aceasta a fost lansata dupa ora 13:00.

Aceste termene de livrare sunt estimative. Termenul concret va fi adus la cunostinta telefonic sau prin e-mail.

Pe colet vor fi trecute toate datele dumneavoastra de identificare, inclusiv numarul de telefon, asa cum le-ati introdos in sistem in aplicatia de membru. Daca adresa de livrare si/sau celelalte detalii au fost introduse gresit sau incorect, intentionat sau neintentionat, atunci exista posibilitatea ca coletul sa nu ajunga la dumneavoastra iar noi nu ne asumam raspunderea pentru aceasta. Curierul care livreaza coletul va incerca in majoritatea cazurilor sa va contacteze telefonic inainte de a ajunge la adresa de livrare. De asemenea, dumneavoastra veti primi prin e-mail, in data expedierii, o confirmare din partea noastra, care va contine numarul de colet si numarul de telefon al depozitului regional apartinand firmei de curierat care livreaza coletul. Deoarece livrarea la adresa comunicata de dumneavoastra este un serviciu oferit printr-o companie de curierat, nu raspundem de neplacerile cauzate de intarzierile in livrare ale acestui intermediar. Cu toate acestea, va stam la dispozitie prin toate mijloacele care ne sunt accesibile pentru a rezolva eventualele probleme care pot aparea. Acest gen de incidente sunt insa foarte rare.

Reprezentantii firmei de curierat nu au dreptul sa afle continutul coletului si nici sa il deschida decat in caz de forta majora. De asemenea, ei nu va pot permite sa deschideti coletul inainte de a achita toate taxele care va revin. Daca observati avarii exterioare ale coletului insa, puteti solicita curierului sa verificati impreuna integritatea continutului si sa va ofere asistenta in continuare. In cazul preluarii personale de la punctul nostru de lucru, sau a livrarii de catre personalul firmei noastre, aveti dreptul de a examina produsele inainte de achizitionare.

Despre returnare

Returnarea produselor se supune prevederilor O.G. nr. 130 din 31 august 2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta: Consumatorul (in acceptia legii, un consumator este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care cumpara, dobandesc, utilizeaza sau consuma produse ori servicii in afara activitatii lor profesionale) are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare si sa returneze produsele, fara penalitati si fara invocarea unui motiv anume, in termen de 10 zile calendaristice de la primirea acestora. Prin data cumpararii se intelege data la care produsul a fost livrat de catre noi, iar prin data returnarii se intelege data la care produsul a ajuns inapoi la punctul nostru de lucru.

Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, accesoriile si consumabilele aferente, adica acestea sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum. Cheltuielile de returnare a produselor livrate care nu au fost solicitate, in situatia exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului, sunt in acest caz in sarcina noastra. Denuntarea de contract se face numai in scris. Moto Adventure SRL, www.motoadventure.ro este obligat sa ramburseze sumele platite de consumator. Contravaloarea produsului returnat poate constitui avans pentru orice alte produse din oferta noastra sau poate fi restituita prin ordin de plata bancar in contul dumneavoastra, in maxim 30 de zile de la data returnarii produsului.

Returnarea produselor se supune acestei legi numai pentru produsele care sunt livrate clientilor prin curierat rapid; comenzile care au fost ridicate de la sediul nostru sau livrate de firma noastra direct la clienti prin intermediul personalului propriu nu sunt considerate comert la distanta, intrucat pot fi vizualizate, verificate si acceptate personal, ca si corespunzatoare cu scopul si nevoile clientului.

Va rugam sa ne informati despre intentia dumneavoastra de a returna orice produs achizitionat de la noi, inainte de a il expedia. Produsul returnat de dumneavoastra va avea urmatoarele caracteristici: nu prezinta defecte sau semne de uzura, se afla in ambalajul original, care la randul lui nu este deteriorat, contine toate accesoriile impreuna cu care a fost livrat. Orice produs care nu prezinta caracteristicile de mai sus va fi trimis inapoi pe cheltuiala dumneavoastra.

Cheltuielile ocazionate de returnarea produselor va revin in totalitate. Puteti alege serviciile oricarei companii de curierat in regim door-to-door care activeaza pe teritoriul Romaniei sau puteti preda produsul personal la punctul nostru de lucru. Va rugam sa nu trimiteti colete cu ramburs. Ne rezervam dreptul de a refuza primirea si de a le returna pe cheltuiala dumneavoastra.

Inapoi
Copyright © 2018 Moto Adventure